Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Monday, June 23, 2008

suker hati

kengkawan korang nak tahu tak..ada sorang makcik cleaner kat tpt keje aku nie..sukahati mak tiri jiran sebelah rumah dia jer.....parking kete kat tempat pengarah.......dah tue tak sapal2 pengarah tue (x boss gua ler) kena parking kat tempat lain..dah lah mamat tue pakai kete besar...(besar lah sangat), kira besar dari aku yg tak punyer aper nie kan.....dah lah tue, makcik tue pegi kursus kat penang plak tue..lame tue..seminggu...korang bayangkan baru pegi malam tadi....aku rasalah makciktue mamai lah..perasan nak jadi pengarah tapi x dapat..paking tpt pengarah pun bolehlah..........mesti berangin giler mamat tue..(aku kenal lah x bos aku tue)....heheheheh so moral off the story sedarlah diri anda sebelum anda disedarkan oleh pakcik gat yang akan menampal notis berbunyi gini " SILA ALIHKAN KENDERAAN ANDA..ANDA BUKAN PENGARAH OOIIII )........

No comments: