Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Tuesday, August 26, 2008

kawad

askum......dah lama jugak tak bertemu di blog nie..., aku bukan apa, aku la nie bz ngan kawad almaklumlah dah nak dekat ari merdeka nie kan..so kena kawad..sampai hitam melegam jadinyer aku nie..heheheheh tapi tak pa demi negara yg tercinta..dicurahkan bakti penuh setia.....demia raja dan negara..., hehehhe aku hangin tul lah dgn depa2 tue.....sari mai sari x mai kawad, pastu tunggang langgang lah kawad, depa x pikiaq kami yg duk mai ari2 kawad nie, mcm mana....hangin tul la aku..pstu boleh tgk lah perangai masing2....yg pompuan gedik habis lah....terhegeh2 mcm taugeh...pun ada. yg selama nie tgk lemah lembut, ropa2nya lemah lutut hehehehhee...........meluat aku.......ahad senin aritue pi kawad at warrdiburn kem...dgn panas ujan.......tapi enjoy.....arine sok lusa tulat tungging pulak kat dataran..jauh siot jalan..kami takpa enjoy jugak........

1 comment:

dincheroi said...

Aku akan berada di tepi jalan untuk melihatmu berjalan, aku akan berpayung jika hujan untuk lihat kau dengan uniform, dan aku akan akan jinjing viewcam untuk ku rakamkan kejadian kau tersandung kaki dan jatuh untuk diketawakan...he..he tapi aku bangga ada kawan yang bersemangat untuk ponteng kerja dgn alasan kawad....jangan mara....jgn cari jodoh kat dataran sudah, abg jelous tau