Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Tuesday, September 2, 2008

sambungan merdeka

hahahahha pas aku balik kawad kan, aku lena lu seround, pastu bangkit masak..makan,....pastue pi lah mines...nak beli barang anakbuah aku nak balik kolej.......ingat tak ramai orang......kamipun pilah.......sampai jer..nah....ramai giler manusia...hehehhehe sampai x selesa lah nak jalan........ingat kan orang ramai pi KL......rupa2nyer depa pun pakat ramai2 pi mines hampeh sungguh.......kami pun mcm biasa lah berbelanja tak ingat dunie..masuk watson jer dah habis RM120.....baru masuk watson...tak masuk len2 lagi..aduhhhhh...duit mcm ayaq keluaq..pastu aku nie faham2 jelah ...mestilah nak belia kasut kan..aku pun pilah masuk kedai TNC..ramai giler orang..tak kira nak masuk jugak......adalah 2-3 jenis yg aku suka. aku pun tanyer lah amoi yang duk jaga tang tue....saiz 4, dia kata tak dak saiz.....kecik hati aku. bukan sepasang 2 pasang kot aku tanyer..hampeh tul pastu terbekenan plak kat kasut Dr. Cardin..memang lawa. nak mcm kasut jantan skit, tapi x kira nak jugak....try punyer try..haram x tgk rege nyer...terbalik kan kasut tgk regenyer RM 159..trus x jadi beli hehehehe..bukan apa mahai sangat nak pakai kat kaki ya pun......so aku pun kuaq pi kedai sebelah plak, esarli kota rasa aku...kat kedai nie lagi syok orang lagi ramai..korang nak tgk tak ramai mana sat no....


eheheh.ramai kan.....aku pun test lah kasut-kasut yg aku nak beli 4 pasang ader kot....tapi sume takdak saiz sedih tul..korang nak tgk tue tak tapi sempat amik 2 pasang jelah yg lagi dua tak sempat amik

tada....aku suke yg jenis2 nie, bukan biaqlah orang kata mcm orang tua pun janji selesa......sedih tau x dak saiz.....kaki kecik sangat mcm nielah jadinyer......cian anak buah aku lama tau tunggu aku kat kedai nie....nasib baik lum posa lagi.....upah depa ngan pape yg patut hehehhee...

last sekali aku pun blah....konon2 sedih r xder saiz..ternampak plak kedai bata masuk lah try nasib...tgk satu kasut boleh tahan lah lawa.....test2 pun x dak saiz jugak...apalah nasibku......lalu terpandang satu sandal new arrival....tanyer amoi tue ada tak saiz 4, dia pi selongkaq stor dia...thank god ada......aku pun tanpa berpikiaq lama setujulah nak beli..haram x tanyer rege....pi kaunter dia kata RM 60......nak kata apa..bayaq jelah.....tapi aku x plak amik gambaq sandal nie.....yg aku tau bila pakai selesa bangat...hehehhehe......terima kasih bata kerana memenuhi keinginanku..........dadadadaa

1 comment:

dincheroi said...

cik adik yang manis...kalau dinasour dia pakai saiz 8...saiz 4 ni kira untuk siput sedut je lah...jangan marah....aku ada petua untuk memutihkan kembali kulit kau tu...guna lah berus jamban yang telah dijampi selepas waktu berbuka......confirm putih..cuma ada bau sikit...jgn mara ha..