Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Monday, February 23, 2009

B...

B,
hadirmu membuatkan hidupku huru hara....huru hara bukan sebab aper, sebab pagi petang siang malam aku teringatkan dirimu......rasanyer pertama kali aku jatuh cinta, kerana selama nie aku tak pernah rasa perasan yg begini..., kenaper baru sekarang kita merasa perasan ini, kenapa tidak dari dulu..sedangkan kita kenal dah lama, walaupun sekadar memerhatikan mu dari jauh jer....tapi since raya tahun lepas, taktala kau mengunjungi rumahku......hatiku terdetik, rupanyer aku tidak bertepuk sebelah tangan, kau jugak begitu..terima kasih Allah kerana menemukan kami berberdua..moga ukhwah yg Kau berikan kepada kami nie, dirahmati olehMu...dikekalkan sehingga hujung hayat kami.....
B,..
ketahuilah olehmu..bahawa Abang Jamil yg aku maksudkan dalam setiap coretanku dalam blog nie hanyalah sahabat baik ku yang telah meninggalkan kami semua.....kerana bertukar kerja..bertukar kereta, tapi masih mempunyai seorang isteri....itu yg paling aku respect padamu abang jamil....setialah pada yang satu, kerana dialah yang terbaik..yang kau jadikan isteri...hehehhe
B...
ketahuilah olehmu sesungguhnyer hatiku kini hanya untukmu, kini dan selamanya..insyaAllah...miss u n love u much..muuuuuaaaaah

1 comment:

dincheroi said...

Ni yang aku boring ni...apa dia ingat lelaki ni senang nak puas hati ke....bukan ku setia pada yang satu.....sebenarnya...belum ada peluang untuk yang kedua...insyaallah kalau ada peluang apa salahnya..he..he...tapi aku nak tahu lah siapa gerangan lelaki yang bertuah dapat memiliki hatimu...puas dah aku try...tapi dapat pulak kat orang lain...kalau lah aku tahu dengandatang ke rumahmu dapat memiliki hatimu...kenapa tak cakap awal2...bukan saja melawat rumah mu...akan ku lawat sekali bekas sekolah rendahmu....anyway....aku rasa abg jamil kau jugak tumpang gembira mendengar khabar ini.