Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Thursday, July 9, 2009

...Kursus BTN...

yehaa...sume kursus telah selamat aku dan kengkawan aku jalani..rupernyer kursus BTN nie taklah seperti yang diceritakan oleh mereka2 yg dah pegi..maybe time dorang pegi.xtvt dia penuh..tapi time aku dan kengkawan aku pegi xtvt tak same cam dorang kan.....rumusan yang boleh aku buat tentang kursus nie ialah..menaikkan semangat kenegaraan....timbul kesedaran dalam mempertahankan tanah air kita yg terchenta nie...baru kita sedar betapa untung nya kita sebagai rakyat Malaysia..hidup dalam keselesaan, kesenangan.....tanpa ada rusuhan, peperangan...lau ada pun..mungkin berperang dengan perasaan sendiri lah kot....oooppppssss.......Ya Allah aku bersyukur padamu....kerana negara ku aman damai.....nie adalah serba sedikit gambo yg dapat disnap oleh budak2 team aku..hari last masa kembara..time nie jelah yg boleh guna handpone, kamera dan sebagainyer. hari lain usah berharap...dilarang sama sekali..so enjoylah dgn gambo2 nie...



ha pas nie tunggu nak exam jer ...PTK ooo....susah tak ek?????aku kena 11/8/09..nie ngeri ooo..buku beli dah tapi haram tak baca.............

No comments: