Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Thursday, July 14, 2011

sakitnya hati ini


Dah lama x menulis..dah bersawang dah blog aku nie.,
since sukma hari tue..ada lah dekat sebulan...,
tapi kini aku kembali ke dada blog nie untuk meluahkan pa yang sedang aku rasa...
aku sakit....sakit dengan apa yang terjadi
dia dah meninggalkan aku
buat selamanya.....bukan dia pergi mengadapa pencipta
tapi dia pergi dari hidupku...
aku tahu dia bukan milikku tapi ..
hadirnya dalam hidupku walau seketika tp cukup membahagiakan aku
layanannya padaku, sayang yang dia tunjukkan.....cukup untukku
tapi kini dia pergi.......

Awak...

maafkan saya andai punca perpisahan ini terjadi sebab saya..
saya x sangka benda terjadi...
awak tahukan saya takut terjadinyer perpisahan ini.

Awak...

kembali lah............
saya rindu awak
saya x boleh lupakan awak.

No comments: