Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Saturday, October 8, 2011

91011

30thn lalu aku dilahirkan pada jam 1040mlm di hadapan hospital besar sungai petani, kedah..kenape aku lahir di hadapan spital, sebab menikut cerita bonda aku, sebab x sempat nak masuk dalam spital..dah nak terkeluaq sangat dah..elok2 kete sampai depan spital ayaq ketuban mak aku pecah dalam kete tue..dan nurse xsempat nak tolak katil tue ape ntah namanya......hahahha....kelakaq kan....dan korang nak taw, sampai tuan punya kete tue nak jodohkan aku dengan anak dialah..hehehehhe..tapi x jadilah..bukan jodoh kami.....
  Pejam celik-pejam celik..seb bek celik, lau pejam pejam terus, satja dah 30thn berlalu kan.....dah jadi bini orang pun...cuma lum jadi mak orang ja..duk try x jadi2 pun.........tahun depan kot  cayok...cayok....kena usaha lebih nie.....20 tahun duk kedah, 10 nie duk kl..wah dah jadi orang kl aku nie..ceh perasan lebih...... 

 Walaupun dah masuk 3 series, dah jadi somebody wife tp still kena ngorat..i proud of that, hope kekal cenggini la ...lallalallala.hope Allah berikan aku kekuatan, kesihatan, kasih sayang yang berpanjangan dan kekal ke nafas aku yang terakhir..insyaAllah

No comments: