Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Sunday, March 26, 2017

CERITERA CINTA

Lama sungguhlah aku menulis disini... bukan ape kesibukan kerje dan urusan personal membataskan aku untuk menulis disini..

Aku nak citer life aku lately nie...happy mcm biase je...

Aku bahagia dengan adenyer 2 orang B dalam hidup aku ..........hahahha hebat bukan 1 tapi 2... 2 2 aku sayang sangat....

 Pergi team building kat cherating last year.....best sangat2.....bergumbira dengan kawan2..tgk2lah gamba kat bawah nie ye.....



tuelah serba sedikit gambar team building kami..kalau nakikut beratur gamba..... tapi malas nak letak banyak2..hehhe.. so oklah tuk hari nie.... nanti ade mase aku cerita lagi ye...













No comments: