Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Monday, June 16, 2008

huh.....penat

huh..penat jugak aku..wat blog nie.....kowang nak tahu y?????coz aku lupa password.....hehehhe..sengal kan aku nie.laporpo tul....tapi atas usaha kawanku si mangkuk senyum tuh.akhirnya berjaya jugak aku.......trimas ya my prend....without u tak adalah aku dalam dunie per'blog'kan nie....

actually dah lama nak bergiat dalam bidang politik nie....ish silap, politik plak, bidang blog nie tapi keadaan tak mengizinkan....bz giler..giler pun tak bz mcm aku nie...tapi now aku dah ada blog sendiri, so pas nie boleh kongsi mcm2 ngan kowang....

No comments: