Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Monday, June 16, 2008

wat duit...

kengkawan..memandangkan kejaan dah bagi greenlight, orang kejaan boleh wat partime...so nak tak korang joint aku wat bisness SYN ....meliputi spa n aroma therapy.. masa aku pegi NDO aritue kat sunway convention center, aku tgk budak2 awal 20an..dah mampu pakai posche, umo baru 23thn, duit dalam bank dan berkoyan2...giler kentang dorang nie, yg keje best..ingenear, arkitek, cikgu...sume resign coz nak wat nie fulltime...aku pun ape lagi berkobar2 lah..mana aci aku pun nak pakai gak mini cooper...jom r kengkawan joint aku, kita kaya sesame...kawan aku dah wat..ada mamat cine nie, sebulan dia dapat 70K, banyak tue....ha ada sorang mamat nie, malaylah umo dia 25thn, asal dia keje aerospace enginear, ala yg rekacipta k/terbang tue....gaji sebulan 15-20k, boleh berenti tuk wat benda nie.......reason dia bagi banyak masa sambil ada duit....yaAllah sebulan dapat duit 50-60 k......tak salah kalau korang dengar ye dulu...tak paksa korang wat pun...kalau korang berminat nak dengar email jer kat aku conancomey@yahoo.com

No comments: