Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Tuesday, June 17, 2008

kawan...

semalam aku bergayut dengan kawan sekolah aku dulu...masa tingkatan 5..masyaAllah mcm tak cayer jer..dah dekat 10 tahun tak dengar kabar..tup-tup dah jadi cekgu kawan aku tue......i dont believe......tapi x leh blah dia kata suara aku manjer....mak ai..pokak ko dia.....aku nak gelak tahap guling2222....dia boleh ingat lagi nak glemer aku dulu..screennnnnnnn..korang nak tahu y dorang panggil aku screennn coz aku dulu terlebih slim....la nie pun slim gak....orang kata kerengge tue slim..aku lagi slim tau dari kerengge...kerengge tuepun jeles tgk aku....tapi baguih duk ada...depa sume dah berjaya...include akulah w/pun tak ke menara gading..tapi sampai gak ke menara tm....oklah tuekan..janji menara...hahahhahhaa....yg lebih meneruja kan aku..dia masih single mingle..so ada chan lah aku ngorat kawan aku tue.hehehehe.......taklah gurau jer...xder makne nyer nak ngorat..kalau dah kawan sampai bila pun still kawan...dulu dia pendek n kurus..nau dah besaq dah dia....dah ensem kot..kot jerlah aku pun dah tak jupe dia lagi...yg pompuan2 sume dah kawin...nak kawin....dah jadi janda pun ada..masyaAllah.....tapi aku still mencari mencari dan terus mencari...bukan ape susah no nak jupe lelaki yg best la nie...sume nyer gedik jer aku tgk....tapi tak sume kot........dalam 10, adalah 3 yg gedik...pantang tgk pompuan..mulalah jadi macam semut tgk gula..kelam kabut...menyerama (perkataan orang kedah)...

No comments: