Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Tuesday, June 17, 2008

mulut longkang

mesti korang suspen kan, kenaper tajuknyer mulut longkang....kowang tahu tak..ada opismate aku (abang jamil- butang baju melayu aku mana pah.citer madu 3) panggil aku mulut longkang..kowang jgn ingat aku tak gosok gg plak...dia panggil mcm tue coz aku nie....laser...kalau nak kate dia..selamber ya ya ..(bak kate OAG). berdepan aku bagi .yelah kan dari kata belakang baik aku direct sound depan jer...tapi dorang tak kecik hati pun dengan kelaseran akunie...tapi wat dorang hepi plak....sengal tul dorang tuh..kita kutuk dia...dia boleh glak plak...mcm tue punyer owang pun..apa punya turr...kalau aku tak ada kat opis..dorang kata sunyi (dorang kata lah)..yelah aku nie kuat membebel oooo membebel......yelah pompuan kan....tapi aku berbangga dilahirkan sebagai seorang pompuan...nak tahu kenaper...kita tunggu selepas nie......lalalalallalalaa...iklan nie..bertemu kembali..kenaper saya berbangga..kerana pompuan nie ......sebab pompuanlah.....hargailah pompuan kerana ibu anda juga sorang pompuan..

No comments: