Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Tuesday, June 24, 2008

lunch oh lunch

aduuuhhhhhh..nie kalau mak aku tahu aku makan nasi tak der lauk nie..tobat dia sedih ..yelah bela sampai beso takpenah dia bagi makan nasi dengan kuah.......tup tup pegi keje arinie makan nasi dengan kuah jer..citer nyer bermula gini......macam besalah kusus semalam tue x hbs lagi....time lunch aku orderlah mcm biasa 30...arinie pun xlah sedap sangat pun..ayam goreng berempah, kari ikan ngan sayur kangkung je pun......cey...kul 1.00 aku ngan kengkawan aku pun naik lah ke atas...dahlah penat nek tangga..kompiden jer lauk ader....... sekali tgk tinggal dulang jer....hampeh dot com tul......makan x ingat orang bawah.....sedih tau...waaaaaaaaaaaa.......tapi memandangkan cacing dalam perut dah asarehe...minta makan...nak x nak telah jelah nasi ngan kuah....sayur kangkung tinggal batang jer.....sadih..tapi makan gak lah...tapi sedap gaklah makan ngan kuah pun......sekali sekala mkn mcm tue layan beb..licin gak gua bedal....selalu mkn ngan mcm2 lauk...haram x habis.....ish....tapi alhamdulilah lah kan itu je rezeki aku arinie tuhan bagi kalau nak compare ngan orang yg x ada makanan tue, kire aku beruntung skit lah....so bersyukurlah dengan ape yg kita dapat arinie.....ingatan untuk hari depan.....so kepada mereka yg mkn banyak tue..ingat2 ari depan....supaya perut anda pun x kedepan.....fikir masa depan tue baguih tapi kalau perut jer terlebih kedepan..apa mau buat..nak sorok celah maner..x gitu abang jamil...(butang baju melayu aku mana pah).........kuangkuangkuang/.....jgn marah rrr abang jamil........

No comments: