Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Tuesday, June 24, 2008

hari persahabatan

kawan, prend, saing, sahabat, teman walau apepun perkataannya maksudnyer tetap samer...insan yg sentiasa bersama kita dalam ape jua keadaan..susah dia ader, senang pun dia ader.aku nie boleh hidup takder kekasih tapi x leh kalau takder kawan...kerana kawan tue berharga buat aku....aku ada ramai sangat kawan...mcm2 jenis perangai sume ader.....baru2 nie aku dapat sorang kawan baru...akukenal dia alam f/ster jer pun.....bila dah kenal dia.....aku tahu dia seorang yg baik....mungkin perangai dia mcm aku kot......mementingkan persahabatan..aku rasa kami boleh jadi sahabat baik kot..la nie pun ada problem2 aku yang orang lain tak hatta kawan baik aku yg lain pun x tahu....mcm arinie dia ada tolong aku menyelesaikan satu bend ayg menghantui aku selama nie...mcm massalah besar jer..(biarlah aku ngan dia je tahu)....aku harap sangat......dia akan kekal jadi sahabat selagii hayat dikandung badan.aku rasa best sangat dapat kawan dgn dia, aku sayang sangat kat dia as a sahabatlah......ok...tutup citer pasal kawan f/ster aku nie......citer plak pasal kengkawan aku yg lain ....ada jugak kawan aku yg sorang nie.....nak kata kawan x jugak...lebih kepada abang lah....aku musykil kenaper semenjak2 menjak nie dia mcm menjauhkan diri dari aku..sedangkan aku tak der utang ape2 pun ngan dia..setahu aku dia je berutang dgn aku..tapi aku x kisah..tapi dia plak yg menjauhkan diri..parpu tul.....kawan2 aku yg lain sume best2..sume sengal lutu mcm aku gak....tetiba teringat plak kat kawan aku yg sorang nun jauh di diperantauan......bulan 8 nanti dia balik..rindu aku kat dia, aku sayang kat dia....kawan jela.....la nie dia xdak........tapi walau duk jauh pun dia rajin tepon, msg aku..... tapi so far..oklah aku dapat kawan sume yg baik...xder lagi yg jenis kawan makan kawan..jap jap aku pk..ader ke x.......a'ah adalah sorang kawan masa sekolah nie......xpa dia nak lari mana...Allah bukan banyak pun, satu jer......dia akan balas jugak satu hari nanti....so kepada yg rasa dia seorang kawan, prend, saing, teman or sahabat..hargailah

No comments: