Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Monday, July 21, 2008

bushannnnnn

aku niekan kengkawan ada satu penyakit tau...aku tau penyakit nie kalau pegi pakar pun tak do ubat nyer....korang nak tahu tak penyakit aper.............ha....penyakit BUSHAN.....cepat no bosan dengan apa yg ada..aku bosan dengan baju aku, dengan handphone aku, dengan kasut aku, .....thank god aku tak bosan dengan hidup......, keje pun aku bosan gak, dalm kpala hotak aku nie ingat nak berenti jer.. kalau la aku berkelulusan tinggi mcm orang, dah lama aku blah... mencari kerja lain..yg x membosankan... bukan apa kadang2 yg membuatkan aku bosan nie, dengan manusia, enviroment n mcm2 lagi lah...tapi dalam banyak2 faktor yg m'buatkan aku boring, faktor manusia lah yg paling utama, kadang2 aku meluat tgk attitude depa nie, ader yg mcm baguih, ada yg terlalu humble sangat.....dan paling aku meluat ialah...........bila cakap beso..konon dialah yg hebat..eeee tak sukernyer....teringat aku akan satu ayat yg akan aku kenang selagi aku tak lupa...." i hebat"//dlm nada yg sengau..bagi yg tahu siapa empunyer ayat nie..diam2 dah le yer...., hehehehe....dalam bab bosan dengan baju, handphone, kasut nie..sudah menjadi fitrah pompuan kan....so x yah nak komen panjang2....

No comments: