Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Tuesday, July 22, 2008

rindu

ari senin malam, aku tengok citer P. Ramlee tau ..ala ape ek tajuk dia......aaa ingat dah seniman bujang lapuk.......kelakar lah citer...dialog yg fofular..walaupun rupamu tidak ku kenal, tetapi lobang hidongmu tetap menjadi pojaan hatiku..... dan dan aku teringat akan seorang insan yg ku gelar abang jamil...dah seminggu dia meninggalkan kami sume kerana mendapat kerja lain..tapi la nie masih dalam cuti untill friday..senin mula keje tempat baru.......teringat aku kalau dia ada, mesti punyerlah aku kutuk2 dia.......yg paling aku ingat tentang abang jamil nie ...dia suka kata aku mulut longkang..., pastu time makan dia aku boleh tau...kul 12.30-2.30..lamakan..mcm mana lah perut tak comey...., bila aku kata kat dia dia marah...tapi bukan marah betul..gurau-gurau jer.....bila tgk citer pramlee terus ingat kat dia....agak2 dia ingat tak kat kami kat sini ek...rasa2 mesti dia luper nyer.......dia memang tak kenang budi.....hehehehhee.......buat abang jamil........jgn lupakan kami kat sini...xder yg lama, xder yg baru tau.........sesungguhnyer .....cik salmah nie ingat kat abang jamil tau......tanpamu siapalah aku...tanpa dirimu hilanglah manja ku......

No comments: