Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Sunday, July 13, 2008

handphone plak...



aku nie...ada lagi hobi......bangayk jugak hobi aku sebenarnyer ek...x perasan plak...dah banyak giler duit aku habis coz benda alah nie..aku x tau bila stat hobi giler nie...family x larat nak cakap aper dah, ala dorang marah kejap jer...tapi nanti dorang gak yg pau aku..minta tepon tue..eleh dah tahu dah perangai........sabtu ada satu handphone aku beli......korang nak tgk tak.......jap ek...tara.....cantik tak hehehhe...mestilah cantikkan model W380.....yg canggih skit, kalau aku tak nak angkat calling..aku just goyang tangan aku jer.camera tue........boleh wat conference lagi.....boleh cakap dengan ramai dlm satu masa...canggihkan..tapi slack dia camera 2.0 jer.....

aku tradein yg nie.......yg nie latest jugak..tapi aku dah boring..so aku tukar lah........banyak jugak memat nie amik...aku pi tanyer kat mines dia nak amik 350-400 jer..ader ke patut.....yg nie best coz camera dia 3.2..boleh nampak sampai dalam....takper aku target bulan depan nak beli yg sony baru........ape ntah model dia......5.0 oo camera dia....insyaAllah kalau bisness ngan sepul jadi.....hehehehehhehee

No comments: