Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Sunday, July 13, 2008

kasut oo kasut






kasut..alas kaki..kalau x pakai kasut, nanti cacing masuk kaki, bila dah masuk kaki, perut kembung..coz cacing dah beranak pinak.....eee gelilah....korang nak tahu tak hobi aku aper??????korang agak2 ape ...hah..pandai pun dah tentu lah kumpul kasut kan....nie kat sebelah ada lah skit kasut aku kat opis...hah kat opis jer, x kira lagi kat umah, kat kampung...kat kedai yg tak beli lah....arghhh betaper banyak nyer kasut aku kan....aku nie memang..tiap2 bulan musti belia kasut, kalau x beli, rasa mcm x lengkap jer bulan tue..hehehhe..pompuan kan..jeles lah org lelaki nie...yelah dorang x leh beli tiap2 bulan coz kasut depa mahai...dahtue pesyen samer jer..ah boring amat sih.......
a'a..yg pink tue baru beli last friday..pegi mines.terus terjebak, lagipun minggu nie aku kena pegi kursus so bolehlah melaram kasut baru hahahaha......tapi aku pun x tau sampai bila hobi nie akan menghantui aku......kasut..kasut....kasut.,...orang tak leh kongsi kasut ngan aku coz saiz...........hahahah padam muka dorang saper suh kaki beso.....moral of the story..bedonglah kaki anda masa kecik2 dulu....kuangkuangkuang

1 comment:

kasehnoah said...

tak suka tau....terasa kita..nanti la kite bedung kaki nie...nak gak pakai high hill yg comel tu