Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Sunday, July 13, 2008

novel



one upon a time....aku nie suker no ngan novel sampaikan belambak giler novel...dah boleh buat mini library...tapi kan yg buat aku hangin satu kawasan nie.......ada orang pinjam pastu buat rete sendiri..hampeh tul........korang nak tgk x.....banyak mane novel aku..korang mesti nampak skit kan..sebenarnyer belah dalam ader lagi...tingkat atas bawah ade lagi.....aku selalu spend duit bebanyak........bila time pesta buku..timelah buku murah2.........tapi sejak beso2 nie..dah kurang lah baca novel...la nie banyak baca buku2 ilmiah, kesihatan dan satu majalah kesukaan ku dulu, kini dan selamanyer..korang nak tahu x.......

ha nielah majalah kegemaranku...that y lah aku nie sengal lutut mcm kartunis dalam ujang nie......

No comments: