Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Monday, July 14, 2008

pe citer ek pepagi nie???

apelah aku nak citer pepagi nie ek...aku nie kalau pepagi hangin jer satu badan..bukan aper..meluat tgk gelagat orang bawa keta pepagi nie...., mcm setan..ketepi ketengah..suka hati pemimpin negara dia jer....tahulah we all nie bawa moto..tapi lek lok lah yepun..mcm pagi tadi .... adalah satu wira aeroback hitam nie...bw keta....... dia mcm loss je....dah nampak moto kat tepi lagi dia nak himpit....memang hangin lah aku.....kot ye nak himpit pun tunggulah raya....buatlah nasi impit.....pastukan statlah aku punyer hangin..sampai india yg jaga paking senyum kat aku pun..aku wat dek je kat dia..padan muka dia.....suka2 hati je nak senyum kat orang...arghhh...hangin nyer.......aku.....nasib sampai opis..ada adik2, abang2, kakak2 yg boleh buat aku senyum hahhahahaa........makasih yer sume

No comments: