Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Thursday, August 7, 2008

ape ek...

hai kengkawan......rasanyer dah seminggu tak berceriter kat sini kan..bukan aper, last week aku balik kpg..balik kpg uuuu..syok oooo, pas balik dari kampung......pegilah keje...banyak plap keje nie..hampeh tul......semalam kena kawad....bushan tul.....kena kawad sampailah hari kejadian..., penat la wei..nak mulut aku nie jadi ulser plak...sakitnyer..nak makan pun susah sampai kurus dah aku nie..heheheh mcm lah selama ni gemuk..., semalam aku stayback kat opis sampai kul 8....nasib baik lah kawan aku yg dari jerman dah balik, so dia teman kan aku ..kalau tak..mampuih keras aku......opis aku nie boleh tahanlah keras............memang lah keras buat dari simen dok...hehhehehe .....serius nyer ada hantu oo...aku masih teringat kata2 abg jamil..dialognyer berbunyi mcm nie..."aku, kalau orang aku tak takut, tapi kalau antu aku takut..uuuuu"...tuelah kata2 dari seorang abang jamil.....abag jamil..abang jamil..........rindu pulak gua kat lue...hope berbahagia lah dengan bini baru..oopppppss......klah kengkwan aku nak pi kawad nie......kawad lah kita demi hari kemerdekaan ..malam tue kita pakat ramai 2 pi terawih..............ramadhan al mubarak...come again..alhamdulillah dapat lagi kita berpuasa...tahun depan belum tentu...

1 comment:

dincheroi said...

Yalah orang dah ada peneman setia ....kalau sirih dan pulang ke gagang mana lagi kuih tart nak di pandang...( aku reka sendiri je ni)