Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Sunday, August 10, 2008

cerita petang jumaat

petang jumaat lalu, pas keje, aku temankan kawan aku nie pi kedai handset kawan aku kat pertama kompleks...dia nak tukar country code....maklumlah member baru lik dari oversea..takpalah kami sampai dalam kul 6pm....nak wat benda tue mengambil masa 1jam 30 minit.lebih kurang. kami pun pi makan kat kedai ani sup utara........taklah sedap sangat..seperti yg di war2kan oleh segelintir manusia..dimuka bumi malaysia nie...aku yg pada ketika itu mengalami ulser mulut yg kronik tidak melepaskan peluang merasa...pedas2 pun hentam pilah makan....pas makan ...., aku rasa mcm nak buang air kecik..tapi still kontrol macholah....kot2lah leh tahan sampai umah...aku rilekjer.. bila h/phone dah siap, kami pun gerak nak balik.....keluaq dari pertama..jalan dah start jem....aku rasa nak buang air ...dah mula kronik...tapi still kontrol, ......kete plak jalan mcm cput....slow2 ........aku dah risau dah.......x tahan aku cakap lah dgn member aku nie..yg aku dah x thn...dia suh aku sabaq....nak sabaq celah mana....dah tue area tue plak xder stesen minyak or.....pape yg ada toilet....aku dalam ete nie dah tak senang duduk..terkepit2 mcm pondan tua..hehehhe....seram sejuk, peluh mencurah2 mcm air terjun sedangkan dalam kete ada aircond.....aku memang x leh tahan.....member aku nie plak sengal lutut duk wat lawak plak tiem tue..aku cakap kat dia, kalau aku terlepas dalam kete nie jgn marah kat aku...saper suh wat lawak..tau dah aku krital time tue....dipanjangkan cerita...kete kami terus bergerak.laju....ceh,syoklah aku..ingat dah boleh pi toilet..rupe2nyer sekejap jer..pi tang epan, jem plakdah...huh...peh.......masyaAllah...xtau nak wat mcm maner..memang dah terkepit2 lah aku nie......last skali nampak petronas...alhamdulillah..........tapi...nak sampai citupun punyerlah take time.....dah turun kete nie..punyerlah nak kontrol. xkan nak jalan kepit lagi kot..wat mcm biasa..tapi ujung2 dah nak kuar..kontrol gak ler...sampai pintu toilet..ada pakcik plak dalam toilet pompuan..aku x kira dah...aku slamber je masuk..nasib baik ada pintu toilet tue kalau c mesti pakcik tue tk wayang free.......alhamdulilah..aku dapat harungi dugaan Allah..pastu kawan aku pun perli aku..juper jer stesen minyak dia tanyer nak berenti ke tak......moral of the story jgn cuba2 nak tahan kencing kalau taknak kena batu karang..dalam kes aku nie bukan takat batu karang jer..batu bata..sume ader...insaf dah aku pastu nak tahan lagi.....hehhehe. lagi satu moral of the sory..sediakanlah selang 1km toilet....untuk kes2 mcm aku nie..taulah kan KL nie jem memanjang.....bushannnnnn tau,,pape pun wat kawan aku tue...terima kaasih bebanyak k..

1 comment:

dincheroi said...

Halo adik manis..gajah pun kalau tahan kencing muka dia akan jadi macam cencurut...kalau berlaku dgn gua gua bagi lu botol mineral je suruh kencing...tapi gua tahu itulah kelemahan perempuan dimana Allah jadikan mereka ni tak boleh kencing dalam botol. Susah nak target.