Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Sunday, October 5, 2008

make over

ha raya kali nie, kami adik beradik rajin terlebih, kami pun musykil gak pasai jadi lagu tue......kami telah meng'make over'kan rumah mak aku tue jadi lebih cun.....kami buh cat lain.....sebelah kaler pink sebelah lagi kaler ejo (hijau)...tapi sayang aku ak amik gambaq pulok..sengal tul lah aku nie.....memang lain bila dah siap,,cantik plak..nama pun make over memanglah cantikkan..apelah aku nie....habis satu rumah kami cat....siap pasang lampu lip lap ....

saja ja aku amik gambaq nie malam2 supaya korang tak perasaan sangat...hehhee.......pastu pasang plak langsir kaler pink..........kapet lah bagai tup2 bertambah2 seri plak umah aku nie.....memang tak cayerlah umah aku cun giler...tapi hari kami duk cat umah tue ujan..habis cat kat pagaq luar tue.......tapi xpa.......still lawa teratak mak ku.....

1 comment:

dincheroi said...

Nasib abaik yang kau cat tu teratak maka kau....kalau teratak mak aku yang kau cat dah tentu jadi menantu.