Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Sunday, October 5, 2008

serba serbi

korang....korang nak tahu x hari sabtu malam......aku, anak buah aku, kakak aku pi mana ntah aku pun dah tak ingat.....pastue anak buah aku nak beli sangkar kusing dia...pastue kami pun pusinglah cari kedai..pusing punyer pusing last2 kami pun pilah desa tasik...carilah kat desa tasik jumperlah kedai yg dimaksudkan.......aku tak perasan aper2 pun pasai kedai.....kami masuk pastue carilah sangkaq yg dimaksudkan..adalah sangkaq tue tapi mahai nyer ya Rabbi.....taklah besqq sangat pun tapi sampai RM 60 hengget. kami mintak tawaq dia bagi RM57 jer..oklah kan dari tak bagi..hampeh nyer tokey kedai....dah masuk dalam qheta baru aku perasan nama kedai nie...bagi aku kelakaq sungguh...memang pandai lah tokey nie pilih nama kedai dia...korang nak tau dak kedai dia nama apa?????.....

ha nama kedai dia" kedai serba serbi"..hahhahaha lawak sungguh...memanglah dia juai seba serbi tapi.....terlebih serba serbi nyer dah jadi sampah sarap..hehehehe sorilah tokey kedai kalau lu terasa dengan kutukan gua nie....hehheheheee, kami pulang ke rumah dengan perasaan yg sungguh terhibur dek kerana nama kedai dia....

No comments: