Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Tuesday, January 27, 2009

erm...

selamat tahun baru cina kepada kengkawan saya yg berbangsa tionghwa........erm cuti raya cina aku balik kpg....biasalah kpg kan satu tempat yg paling best dalam dunia nie..bagi akulah, tapi bagi 1/2 orang balik kpg.cam bosan jerkan....biaq pilah kat depa. tapi bagi aku kampung da best,. aku balik 3 hari 2 malam jer, coz balik ngan akak aku kan...memang bestlah coz bapa sedar aku ngan anak2 dia pun balik, erm meriah giler lah umah aku, dah lah umah kecik comey, so padat giler,,...tido jer mana sempat.. tapi dalam kemeriahan tue masih lagi menjadi tanda tanya, kenapa ada kawan aku yg mcam semacam jer ngan aku..,cam, ada rahsia yg disorokkan dari aku, tapi kenaper ek???????bila dipikirkan dolu tak pernah mcm nie, wat per pun mesti libatkan aku, tapi lani, mcm aku dah tak diperlukan lagi, mungkin ada perasan hati antara mereka, tapi apa kena mengena ngan aku...."ade aku kesah" tapi kalau depa rasa aku sudah tak diperlukan dalam relation nie so aku tak per...aku undur dirilah. aku pun sedar aku saper, life kami tak sama..aku tak mcm depakan.............mampuih pilah....akak aku pesan buat taktau je ngan orang mcm tue....lambat laun cari la tue...so berbalik kepada percutian aku di kapung.aku belikan mak aku gelang tangan...tue jer yg mampukan....aku pun terbeli aku nyer gelang kaki, so yg lama aku bagi kat akak aku..baik tak aku???? hehehhee....beli mcm2lah....tapi walau mcm mana gembira pun aku, abang jamil tak pernah aku luper....buatmu abang jamil.....perjumpaan kita pada ari jumaat tue, menghilangkan skit rasa rinduku padamu.....

1 comment:

dincheroi said...

Kecantikan seorang wanita ada pada matanya...kenapa...kerana disitu lah pintu kepada hatinya...hatinya? disitulah letaknya cinta.....matamu terlalu indah pingu....selalu jatuh sampai ke hatiku..."dari kerana mata, yang mempunyai kuasa, ooooo..aku tergoda, aku tergoda kerananya. dari kerana mataaaaaa.."