Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Thursday, February 5, 2009

salam sejahtera

hai kawan-kawan ....pekabo?????aku la nie bz tahap cipan, cipan pun tak bz mcm nie..hehe maklumlah ujung bulan nie ada konvensyen sains sukan......memang kelam kabut habislah hidup. keja sampai terkangkang2 lah sumer pun...memang rasa 8-5 waktu keje tue tak cukup. dengan ada pula yang segelintirnyer leh plak relax.....nak relax padang kotalah...sengal ubi betui lah dorang ni., kita pulun wak keje depa leh plak nak cutilah, mclah, ..ish geram suungguh kami2 yg betui2 wat keje.....apalah agaknyer yer yg ada dalam kepala hotak dorang tue..tak langsung ker rasa tanggungjawab pada amanah yg telah dipertanggungjawabkan pada kira......"lu pikirlah sendiri".....mana lagi cuti thaipusam lah, minggu depan ada outstation pulak tue....lagilah kami org2 terpilih nie mengelupur...herherhehr...tuhan tlonglah hamba2mu ini..tapi dalam pada kesibukan berhujung minggu masa hari wilayah tue, sempat jugaklah aku merilexkan minda aku nie dengan menjalankan hobi aku nie....korang nak tahu tak aper hobi aku..hah..pandai abang jamil......SHOPING....korang nak tgk aper yang aku beli......tadaaaaaaaaaaaaaa...,


ha nilah laptop baru aku..murah jer, nak beli mahal mcm orang aku takder duit, janji aku lehwat keje2 yg x sempat aku wat opis kan..comey tak???mestilah comey mcm tuan dia..hehheheh.sori r pasan skit.....betul x abang jamil....., jap ader lagi...yg lain...

ha..yg nie aku beli lama skitlah dalam bulan lepas rasanyer......

ada lagi tapi tak sempat nak amik gambo....len kali la no..hehhe biler dah perabis mcm nie memanglah rasa rilex sangat..ilang tension tapi...huhuhuhuhu wit abish....pocik.....tinggai cukup2 makan ja.......





aku persembahkan gambo2 nie khas untukmu abang jamil......hehehe

1 comment:

dincheroi said...

Ku sangka ekin je yang cantik bertudung..rupanya kau juga tak kurang hebatnya. Alangkah bagus kalau ku jumpa kau kat pasar sungai besi 8 tahun dulu...confirm aku tackle.....