Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Wednesday, January 7, 2009

kawan baru

aku dapat kawan baru, mamat nie baru masuk department aku masa last week keje b4 new year.....yang bestnyer dia nie..OKU...bukan niat nak melekehkan dia....yang aku nak citer pasai mamat nie dia kelakarlah...dia "mute"..lau dan "mute" tenteulah tak dgr kan..so lau kami sumer nak berinteraksi dengan dia kena pakai kertas..kadang2 bestlah tapi lau kita tgh bz celah mana nak tulis bila kita nak cakap dgn diakan, lau nak suruh dia wat keje ke aper ke..susah gak kan...nasib baiklah dia rajin......aku selalu nyakat dia..dia hangin jer ngan aku..tapi dia nie kaki racing.....atlet..gokat..dia dah bertunang.tahun depan kawin kot..comey siot tunang dia...rezeki Allah bagi diakan.....yang tak tahan tue dia selalu belagak ngan aku..dia kata dia pakai barang2 branded jer......oleh kerana aku nie suker nor usik dia dia kata abu bodoh...ader ke patut terus tak jadi nak marah kat dia..terus tegelak golek2 aku dan kawan2 aku..hampeh sungguh......tapi yang paling besy kami gelarkan dia "SE"..korang nak tahu SE tue stand 4 wat...Special Edition.....heheheheh bukan sengaja tapi diakan istimewa.......padamu SE..aku minta maaf lau mebngutuk kau wat kau kecik hati dengan aku....jadilah mcm abang jamil..walau mcm2 aku kata dia...dia tetap sayang kat aku.........
* abang jamil....tak mau datang sini..lepak2.........dengan kami sumer...sesungguhnyer kehadiran mu ku nantikan

No comments: