Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Wednesday, January 7, 2009

kenaper?????terasaa

kenaper aku mesti rasa mcm nie ek??????rasa aper, korang nak tahu ker????ha..baru2 nie aku banyak terasa dengan kengkawan aku..tapi bukan mangkuk senyum, bukan sempainyer dan bukan jugak abang jamil, tapi terasa dengan kengkawan yang tak der kene mengena dengan blog nie..dorang tue dahlah buta IT buat aku terasa plak. tapi rasa dorang tak perasan kot yang tingkahlaku dorang tue buat aku kecik hati..dahlah hatiku nie kecik, lau tau nak kecik mcm nie, bek aku dermakan dulu..kat orang2 yang memerlukan..ada gak pahalanyer.ntahlah mungkin aku cemburu kot....tgk dorang buat benda2 dibelakang aku..kenap mesti tak cakap dengan aku, sedangkan dulu paper skit cari aku, cakap dengan aku..tapi kenaper skunk nie dgn tetiba..wat mcm nie dgn aku...dorang aku nie aper..tunggul kayu ker..sedih tau korang....time2 nielah terasa memerlukan abang jamil untuk meminjam bahunyer tue......hehehe boleh ker abang jamil???????jap jer nak pinjam pun untuk menitiskan air mata nie.....tapi aku tgk kawan2 aku nie mcm tak der paper jer...mungkin dorang tak perasaan tapi aku nie..jenis yg cepat terasa dan memendam perasaan, tapi tak kisahlah janji dorang bahagia...tapi jauh disudut hati masih terasa.......

No comments: