Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Sunday, January 4, 2009

Selamat Tahun Baru 2009

ahai...lama betul la tak meng'update'kan blog aku nie kan, bukan aper, takder masa.......banyak keje, ........malas sumer ader kan....ha cuti lagi.....arinie baru stat masuk keje..so mcm ada semangat nie...hehehhe..AZAM BARU????????heheheh ape ek azam baru aku....mcm takder jer, malas lah nak wat azam....wat wat hampeh.....x tercapai akal pun....so takyah berazam...malas giler siot nak keje, coz dah lama cuti, tapi bila dah g keje, semangat datang balik....dududududu....tahun baru masihi aku lena......tak ingat dunia punyer.......tahun baru hijrah pun lena....so....lu pikirlah sendiri...korang plak ape azam korang????aku ingat nak kawin lah tahun nie .....ha tapi mcm tak sempat jer..duit takdak celah mana nak kawinkan..so kenalah postpone lagi mcm tahun2 sudah...tapi aku pohon kat korang tolonglah doakan aku kawin tahun depan....terpikir plak tadi pagi dengan member aku nama DD nie, 2009 umuq dah 28thn....lagi sepuluh tahun dah 38, anak takdak lagi..mcm mana..rasa anak aku seorang je kot...heheh pencen anak aku still skolah rendah..mak ai ngeri....so kepada semua selamat tahun baru aku ucapkan moga tahun nie lebih bermakna dari tahun lepas.........buatmu abang jamil......diri ttetap dalam anganku......


* kenaper ek, dalam setiap coretanku mesti ada citer pasal abang jamil??siapa dia yang sebenar??????biarlah aku dan waktu jer yg tahun siapa sebenarnya abang jamil

gambar nie sekadar hiasan jer.takder kene mengena dengan azam tahun baru pun....nielah conancomey....comey tak, hehhe.....

1 comment:

dincheroi said...

akan hancurlah hati ini bila mana melihat kau dimiliki oleh orang lain...luluh lah peluh ini bila kau dipimpin pergi oleh insan lain....apakan daya hendak ku capai tangan tak sampai...hendak ku peluk takut bersentuh, hendak ku cium takut makan penampar....issshhh..