Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Thursday, June 4, 2009

anggun

hhehhehee...semalam aku pi beli baju tuk pakai kenduri sedara aku kawin..tup tup terpandangan sepasang baju yg cantik so aku pun apa lagi beli. sok nyer pakai p keje...pi bekpes, ramai orang puji kata cantik, nampak anggun....huhuhuhhuhuu.....



bila aku pakai baju baru nie, mesti teringat kat abang jamil,,mana dia pegi ek, lama betul x dgr kabar...... aku nak balik nie, ada kenduri kawin...so nak amik gambar banyak2......nanti aku soti kat korang ek.....


1 comment:

dincheroi said...

Aku ada disini...sedang bertapa...mendalami ilmu didada...agar dapat ku anyam buih dilautan....gunung untuk didaki..dan lautan api boleh kurenangi....aku sedang berguru...berguru dengan Ustadz akil hai...moga2 dapat ngorat awek macam waheeda....kadang2 aku tgk kau ni macam waheeda jugak...takpe tak dapat rotang akar pun jadilah.