Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Tuesday, June 9, 2009

kursus induksi


-22 mei yang lalu, aku pi kusus induksi khusus kat cherating bay resort, pahang....kami pi sebab dapat jawatan tetap.hhehehe syukur pada Allah setelah 9thn keje, aku dapat tetap...ada yg lagi lama tau 14 thn pun....yg tak sampai setahun keje pun ada yg dapat..musyhkilkan....tapi tuelah yg dikatakan rezeki, ..banyak gak lah xtvt yg kami buat...

hahaha.....akujanji......

baru sampai dari KL..jom makan dulu

bila masa ntah dorang nie snap gambo aku, time nie xtvt petang, men bolasepak pantai.....aku pun men gak
nielah ahli kumpulan aku..kumpulan Brabus

last skali, dapat sijil dari Dato'...

pasnie ader lagi kursus induk umum plak, pastu BTN..so..wat to do......pegi jeler..


2 comments:

dincheroi said...

Tahniah dapat tetap dan sijil yang di bagi sendiri oleh dato yang bujang

Laylish said...

tahniah2..