Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Tuesday, February 15, 2011

RIndu

Rindu..
rindu bertandang lagi kekasih, pada musim2 bersamamu
setelah sekian lama perasaan ini tidak hadir..
kini perasan itu dtg lagi...
kalau dtg saja x pa..nie mengakibatkan aku jadi tak keruan
aku x suka....
tp nak buat mcm mana?
aku dah cuba untuk meng"ignore"
tp x boleh..
ishk..tlglah pergi jauh2 jgn kacau aku...
aku x suka
nak buat keje x boleh
nak makan x boleh
nak tido x boleh...
Ya Allah...tlglah aku..
hati aku berdebar2..
seolah2 aku dialam percintaan..
ya memang aku dialam percintaan
percintaan dengan suami aku....
tapi kenaper kini baru perasaan rindu ini datang .......
dtg dalam erti kata yang teramat..sedangkan sebelum nie
selalu aku merinduinyer....
pelik.....memang pelik......
tapi aku bersyukur padaNya
kerana aku dipilih untuk merasai perasaan itu..
kerana tidak semua orang yang terpilih
untuk merasai perasan itu..terima kasih

Terima kasih Ya Allah.........

No comments: