Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Wednesday, February 16, 2011

TRAGEDI FEBRUARI...

Kejadian..,
pagi tadi yang amat menyakitkan
aku tersepit pintu keta....
Ya Allah sakit tak terkata...
tiada air mata yang mampu aku alirkan
bengkak serta merta...pecah ke darah...pi kinik
doktor bagi ubat tahan sakit..
ubat demam takut aku demam....
aku kan memang tak tahan sakit,
tapi memang sakit sangat..
adoyai tapi nak buat mcm mana
dah tersuratkan..
apa yang akan terjadi kat aku
itulah Allah sayangkan aku
sentiasa uji aku ngan mcm2 dugaan
aku bersyukur kerana Allah sentiasa memerhatikan aku
itu tandanya dia x pernah lupakan aku..
tp sebagai hamba ada ketikanya aku terlupa akan Dia...
ya Allah ampunkan aku...janganlah kau palingkan aku dari perhatian Mu Ya Rabbi.....

No comments: