Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Sunday, September 25, 2011

9 Oktober 1981

9-10-1981 erm tarikh aku dilahirkan...erm...dah 30 tahun rupenya aku hidup didunia nie.apa yang aku dah buat selama aku hidup nie..apa yang telah aku sumbangkan untuk agama aku,negara aku, mak aku, diri aku, keluarga aku,dan kawan-kawan aku. Gembirakah mereka dengan semua yang telah aku lakukan.....

Kini, aku telah melewati angka 30tahun..huhuhuhu.........risau rasanya...kerana hingga ke saat ini aku tidak punya harta selain ibu aku tersayang, tapi aku bahagia dengan cara hidup aku kini tidak menyusahkan sapa2.....sentiasa dikelilingi orang2 tersayang....terima kasih semua atas kasih sayang kalian..

Moga Allah panjangkan usia aku untuk aku lebih menghargai apa yang telah Engkau kurniakan kepada aku...moga aku terus menjadi hambaMu yang taat kepadamu.....

Aku rindu Muhammadku...walau kita tak pernah bersua tapi aku tak pernah kecewa....kerana Sunnah mu sentiasa menjadi ikutan.....

Apa yang aku inginkan dihari lahirku hanyalah dikurniakan kesihatan yang baik untuk aku terus berbakti kepada ibu selagi hayatnya dikandung badan...,terus menjadi hamba yang taat pada perintahNya dan meninggalkan segala laranganNya..

Tolong ingatkan aku teman-teman andai andai aku leka dan lalai,.........

No comments: