Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Tuesday, September 27, 2011

Masa Luang @ Koleksi @ Hobi

aku suka baca novel dari zaman dulu lagi..dah beribu RM duit aku laburkan untuk  beli novel....tapi bila orang pinjam x pulangkan..sesih rasa hati..tapi nak buat cm mana kan..lau dah orang x pulangkan..sedey doooo.erm koleksi novel aku ada dalam 100 lebih kot...skit jer..lau boleh aku nak buat mini library kat umah aku....

Aku bukan takat baca novel jer...ader lah jugak buku2 keagamaan dan motivasi...tapi jumlah koleksi tue xlah banyak mcm novel...kan aper..bile baca buku mcm tue, x penah nak habis..tapi lau baca novel siap ulang 3-4 kali.heran tul...siap feling2 lagi...erm apa pun x bley...

nie antara novel2 yang ada dalam simpanan....yang lain x sempat nak upload, banyak sangat:......






















.

No comments: