Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Tuesday, October 25, 2011

AKu dan Lenggung

Salam, hai kawan2 semua. sori dah seminggu x update blog nie sebab aku outstation p Kursus Bina Semangat dan team Building kat Nur Lembah Lenggung, nun jauh di perak nue..tempat dia santek, walau pun dikelilingi oleh hutan kelapa sawit......dan disitu mengalirnya sebuah sungai yang besar..ya Sungai Perak......Aku as ursuetia jer..bukan peserta.... memang meng"enjoy"kan kursus kali nie..ntahlah sebab apa..maybe sebab ____ tue kot......suasana mendamaikan......menghilangkan segala kekusutan..hahahhaha....
Bertolak pada hari ahad, jam   8.30 malam, sampai sana dalam kul 1.20 pagi..erm jauh jugak noo....sunyi do jalan masuk sana....aktiviti yang dibuat semua best tapi aku x joint sebab aku x minat..hehhehe aku takut tinggi, aku takut ayaq.....tue yang x buat apa tue, cuma aku masuk gua ja...ahha aku suka xtvt tue..




antara-antara gambar aku yang sempat disnap sebab aku asyik snap gambo orang jer..hehehhe..totally aku enjoy disana.....sebab apa..ha rahsia sebab melihatkan banyak hati dan perasaan.......

hip hip horey..

No comments: