Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Wednesday, June 6, 2012

Nanti Ternanti

Benar kata pepatah....Penantian itu satu penyeksaan...bagi orang yang macam aku nie yang tak ret nak bersabaq macam mana........uih seksa toi.....dan aku tak suka dengan penantian..x kiralah tunggu apa pun....tapi itulah yang selalu aku kena buat...selalu kena tunggu...tunggu dan tunggu......nak nak tunggu orang...adooi mampuih aku hangin.....hehhehe itulah aku bak kata laki aku.......memang x reti nak sabaq...semua nak cepat..

Macam la nie,,aku x sabar nak tunggu sesuatu yang aku harap dari minggu lopeh..sampai hari ni tak dapat2.....memang hangin satu badan.....dan kemuncaknyer semalam orang tue kena maki ngan aku..hahhhha xlah maki sangat........marah dalam nada yang masih sopan.....hahhahaha baru lega rasa hati..pasnie lau xdapat pun berbaloi la kot........Main-main dengan aku...

Ha walaupun islam menyuruh umatnya bersabar kerana sabar itu separuh dari iman......tapi erm ntahlah aku nie bab bab sabar nie ..astarfirullah.......Ampunkan aku Ya Allah.......




No comments: