Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Tuesday, June 5, 2012

Kebosanan tahap gaban...

Adooi lama dan aku tak menulis disini..sekadar meng"copy" dan meng"paste" je.....kan ape..malas nak perah otak nak buat ayat2  untuk dijadikan cerita kat blog comel aku nie...tapi memandangkan semua geng2 jahat aku kat opis nie x ada..so aku pun trylah menulis kat sini...

Sebenaqnya banyak cerita nak tulis tp malas nak ..tapi takpa aku try rangkumkan jadi satu cerita...hahahha minggu lepas aku terlibat dengan sambutan hari belia negara...best jaga pameran..at least hilang skit tekanan di tempat kerja..hahha tekanan kah...saja nak cakap mcm tue sedangkan tak pun..takder sebarang tekanan pun.......lepak sana jaga pameran....boleh usha2 orang dan usha2 barang......campuq plak ada sure heboh..mang ai....lenguh kaki nak jalan-jalan melawat kedai tue panjang ooo 6 km...harap ada rezeki aku untuk ke pameran Sukma Pahang plak..nama dah ada.....tapi takut boss x lopeh yo...

Muhammad Ikraam Nawfal..dah besaq anak ibu dah 4 bulan..berat pun dah naik ...dah 5.1 kilo lau nak compare masa bersalin dulu 1.9 kilo ja..maklumlah anak ibu lahir tak cukup bulan kan....tapi sekarang alhamdulillah dah sihat dah .....bulat pun badan...




Ha besaq dah kan anak ibu. dah pandai senyum.....perangai pun mcm2...tak boleh panas....tak boleh sejuk....erm..ikraam ikraam...mcm2...tapi takpa..kehadiran anak buat ayah dan ibu tersenyum......sayang yang melimpah ruah untuk anak ibu sorang nie....ayah ibu bagi apa yang ayah ibu ada untuk anak membesaq dengan sempurna....... alamak sedih la pulak.....ibu rindu sangat kat anak ibu sorang nie....insyaAllah lau ada rezeki, umuq panjang jumaat ibu balik ye sayang..duk ngan tok baik2 jgn buat perangai tok tak larat.....kesian tok.....

Kemas..mengemas.....punggah..memunggah..ha tuelah keja kami 2 hari nie...opis aku nie nak di renovate so kami kena pindah..so sebelum nak pindah tue kenalah bungkuih apa2 yang dah tak berapa nak guna tue..kami paking semua masuk kotak letak tepi2 diam...takmau bukak dah......tapi yang bess hari2 janji satu cawangan pakai baju sama...lawak tul..tapi semua sporting........


ha nielah kami....kemas x tera mana pun..bergambaq..bergaya ja lebih..pape pun..depa memang terbaik la..tak terasa pun penat tue.......i like......yuhuuu sayang korang semua

Tak Sabaq nya rasa hati nak pindah turun tingkat bawah..duk berhimpit2..sementara tempat baru nak siap...lalala..pas nie lagi semangat nak berkeja.mencari rezeki yang barakah untuk little khalifah aku..MUhammad Ikraam NAwfal sayang......ibu sayang kamu

Sekian untuk entry kali ini..t aku menulis lagi yo...daaaaa


No comments: