Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Monday, March 11, 2013

kisah lawak di petang ahad


ceh wah....yoyo oo je tajuk...cam nie ahad lepas  (10/3/2013)...

Aku nek motor dengan laki aku lah ...ngan sapa lagi kan..dari rumah nak ke stesen bs kulim.....around kul 4 petang..sembang punya sembang .....tapi tangan aku x boleh duduk diam..aku meraba la muka aku nie...puas puas raba aku tekan punat yg sambung topi keledar tuekan..tali pun terbuka

cey..sebab ingat dah dekat ngan stesen....so aku pun rileks..x pasang balik tali tadi...nak dijadikan cerita..boleh plak bas lalu tepi aku laju lak..hampeh tul...sekali topi aku boleh terkebelakang.....kelentang kelentang...jatuh atas jalan raya.....mak ai..biar betoi.......malu siot..hantu gedogol tul,..dah kene turun p kutip helmet yg duduk atas jalan raya tue...seb bek xder org lalu time...astaga..gilo tul...sekali pakcik gat..tue membebel kat aku..ishk.....laki aku pun beletiaqlah...dia kata seb bek xdak kete ikut belakang..kalau time tue ada keta..kete cermin pecah....ha tak pasal pasal kene bayaq...



* so moral of story....janagn tanggalkan tali helmet anda sebelum sampai ke destinasi ye......kalau xmau malu lah......nak kutip helmet atas jalan *

No comments: