Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Monday, June 16, 2008

siapa pingu?????



tadaaaaa..nielah pingu yang comel....comel ker????tak kira comel jugak.......haaaa...coz aku nie suke no tgk citer pingu so aku letaklah namaku pingu yg comel.......enjoy beb tgk citer tue..walaupun bahasa tak paham sepatah haram....tapi layan...hehehe......
gambaq nie aku amik masa kat sukma, t'ganu aritue..borink2 so apelagi menlah nyorok2...dalam duk sibuk men tue, ader pulak yang amik gambaq aku..almaklumlah aku kan comey..(dengan penuh perasan).....tapi korang jgn ingat aku nie malas wat keje plak..asyik men2 jer..bukan aku nie rajin tau..(riak lagi)..kalau tak, xkan bos aku bagi aku p outstation.........sebab dia tau aku rajinlah dia bagi...tak begitu mangkuk senyum......




No comments: