Mukadimah

“Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya"

Wednesday, November 30, 2011

Skandell






Menurut Google, Skandal bermaksud perihal yang melampaui tatasusila.ermm bunyinya macam serius kan....eee takut mak nok... tapi ramai orang suka berskandal..aku pun ada jugak skandal mendel nie..hahah saja buat menghabiskan kedit. Selalunya skandal nie terjadi antara mereka-mereka yang telah berpunya.

Kadang-kadang skandal like-like BFF la (Best Friend Forever), yelahkan yang boleh kita luahkan perasaan, yang sudi dengar masalah...ha yang paling best dapat pau barang...errmm yg tu i like....kadang-kadang orang salah faham..skandal hanya untuk buat bende-bende yang tak elok..ishk x elok pikir macam tue..think positive la kawan....

Macam aku.., aku suke bercerite tentang masalah aku pada BFF lelaki....tue dululah.., tapi sekarang dah takder kawan lelaki yang rapat mcm dulu.....la nie BFF aku hanyalah laki aku..kat dialah aku bercerita. Dulu masa aku belum kawin, aku ada 3 orang kawan baik..semuanyer lelaki, tapi la nie semua dah xder..masing-masing bawa haluan masing-masing sebab semua dah kawin. sedih jugak bila kenang balik semua kenangan tue..best giler time tue ada kawan susah senang.........

Berbalik pada kisah skandal nie, aku pun banyak pengalaman tgk orang berskandal nie termasuklah aku...mcm kawan aku..dia kata skandel tapi aku tgk lah llebih dari skandel dah...dah macam kapel...setahu aku kalau skandel perasaan tak sama mcm kapel.......kalau aku sayang tetap sayang.

No comments: